Inredhemma fyller 1 år – tävla och vinn!

Nu har min lille son på 2 år dragit vinnaren av de två plåtkrukorna och det blev……

http://molnboanna.blogg.se

Stort grattis till dig! Du kan maila dina adressuppgifter på inredhemma@seo-trend.se så skickar jag krukorna till dig!!

Tack alla andra härliga bloggare för att ni deltog! Ha en härlig och solig 1:a maj.

_______________________________________________________

Nu har jag bloggat här i ett helt år. Många inspirationsbilder har det blivit och fler kommer det att bli.

För att fira detta kommer jag att lotta ut två fina plåtkrukor (se bilderna nedanför) till en lycklig vinnare. Krukorna har ett romantiskt rosmönster. Den lilla krukan är: 14 cm hög och 18,5 cm bred och den stora krukan är: 17 cm hög och 22 cm bred. De har små söta lejontassar som ben. (Krukorna skickas med posten och frakten, inom Sverige, ingår så klart!)

Så här tävlar ni:
-Länka från er blogg/hemsida till https://inredhemma.wordpress.com
-När ni länkat så meddela mig genom att skriva en kommentar till ett inlägg!

Vinnaren kommer att meddelas den 1 maj 2012, här på bloggen! Tipsa gärna era vänner!

Lycka till!

Vinn plåtkrukor i shabby chic stil

26 reaktioner till “Inredhemma fyller 1 år – tävla och vinn!

  1. Hej Maria! Grattis till ett år 🙂 Själv har jag bloggat sedan januari, visst är det kul 🙂 Nu har jag länkat till din fina sida. Kram Susanne

  2. Hejsan älskade syster! Grattis till din fina sida! Du vet att jag älskar denna stilen som krukorna har och jag har såklart länkat till din blogg från min blogg.
    Kram Susanne k.

Lämna en kommentar