Drömhus i lantlig stil

För ett tag sedan skrev jag ett inlägg om ett drömhus i New England-stil (som jag själv komponerat ihop). Nu tänkte jag göra samma sak fast med lantlig stil.

Eftersom jag själv äger ett sekelskifteshus så är jag extra svag för sådana:

Drömhus lantlig stil
Bild: Karlsonhus

Rustik och härligt lantlig entré till drömhuset. 🙂

Hall lantlig stil

Härlig köksinredning i lantlig stil.

Lantkök
Bild: Ikea

Ett härligt vardagsrum att verkligen koppla av i.

Vardagsrum lantlig stil
Bild: Country Living

Rustik badrumsinredning som ändå är mjuk i sin framtoning.

Badrumsinredning lantlig

Pärlgrått är verkligen en färg som passar i lantlig inredning. Den är så mjuk och behaglig och minner om svunna tider.

Lantlig inredning badrum

Romantiskt och lantligt sovrum med en härlig gustaviansk touch.

Sovrum lantlig stil

Sist, men inte minst måste man ju ha ett maffigt matsalsrum. Eller hur!

Matsal lantlig stil

Lämna en kommentar