Rustik inredning

Jag måste erkänna…jag brukar titta på Sommar med Ernst. Jag har lärt mig att acceptera hans något konstiga ordval då och då eftersom han faktiskt är väldigt duktig på det han gör. Jag gillar den naturliga stilen som passar bra i just den miljön han är i. Att han ofta bevarar material och gör om gamla möbler passar min smak perfekt. Det är bättre för miljön och mycket snyggt.

Jag har länge tänkt sy ett eget sängöverkast men aldrig riktigt kunnat bestämma mig för hur det ska se ut. Undrar bara var man kan hitta ett tyg som är så brett som detta? Det blir inte så snyggt att skarva ett tyg.

Överkast Sommar med Ernst

En helt galen bra idé är ju att ta ett gammalt underreda till ett fult bord och använda grova plankor som man målar.

Rustikt bord

Jag hittade en annan supertrevlig inspirationsbild för rustik köksinredning. Det är dock inte Ernst som varit i farten här:

Rustikt kök

Kommentera

