Mitt sekelskifteshus är till salu

Jag har inte bloggat så mycket om mitt eget hus men jag bor i ett sekelskifteshus på landet utanför Norrköping (Vikbolandet). Detta hus är nu till salu! Vi ska flytta närmare skärgården till ett större hus. Om ni skulle vara intresserade kan ni läsa lite mer på min andra blogg. Om ni vet någon som letar hus på landet så tipsa dem gärna! Huset är inte ute hos mäklaren ännu men inom några veckor kommer det vara det. Jag återkommer!

Det nya huset kommer inredas i personlig New England-stil. Jag hoppas att ni följer med på min resa med val av badrumsinredning och olika möbler och väggfärger! Det ska bli superkul och extra härligt att bo nära havet!

Till salu sekelskifteshus

 

Kommentera

